Julen

Usch vilken dålig uppdatering det har blivit här... Men julen har väl kommit i första hand nu den senaste veckan. Jag och Jonas firade jul med hans föräldrar och syster på Gotland. Det var mycket trevligt och jag fick prova både saffranspannkaka och Gotlandsdricka för första gången. Saffranspannkakan var godast :) Det har blivit mycket mat som det brukar på julen och en hel del godis ;) Men jag måste ha varit snäll i år för jag tyckte jag fick många fina paket både innan julafton och på julafton. :)

Igår tog jag båten hem ensam, eftersom jag har praktik denna veckan också, medan Jonas stannar kvar 3 dagar till för att hinna umgås med vännerna lite mer. Det var riktigt jobbigt att åka ifrån honom, kan tyckas löjligt eftersom det bara gäller 3 dagar men vi har ju varit ifrån varandra så mycket detta året och avskeden tidigare har ju alltid varit tråkiga så det sitter kanske kvar. Jag ser fram emot onsdag då han kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men hur kan det komma sig att du har praktik nu mitt i alla högtider?! Jag hoppas det går bra för dig! Trivs du?

2009-12-28 @ 23:47:11
Postat av: Louise

Jadu man har ju inte jullov på högskolan egentligen...Det är väl bara du som har lite lyx :P Hoppas ni hade trevligt igår! Jag måste ta mig tid att ringa dig någon dag. Jag trivs bra på praktiken ja :)

2009-12-29 @ 17:13:08
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Helen

Hoppas du får en trevlig kväll och ett gott nytt år.

Kram

2009-12-31 @ 08:52:35
URL: http://familjenstenstroms.blogg.se/
Postat av: ach

GOTT NYTT ÅR!

Tack för att vi fick ha er här under julhelgen, det var trevligt! Fortsatt lycka till er och med dina studier.

Puss o kram från ett gråkallt Visby/ach & s

2009-12-31 @ 10:21:04
Postat av: Anna

Det låter som att ni har haft en mysig jul... Jag hoppas att ni får en mysig kväll, och vill önska dig och Jonas ett gott nytt år.

Lycka till med praktiserandet.

Kram Anna och Mattias

2009-12-31 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0