Hipp hipp hurra

Jag har fyllt år i helgen så igår var det kalas med familjen. På kvällen gick sedan jag och Jonas ut och åt och tittade på bio. Riktigt mysigt även om Jonas tyckte filmen var skitdålig. Jag hade lurat med honom på "New Moon" ;) Kanske inte rikigt hans filmsmak men eftersom det var jag som fyllde år så fick jag bestämma, nästa gång får han välja film :)

Idag är han på jobbet HELA dagen till klockan 21 ikväll så jag får roa mig på egen hand. Har diskat och städat sen igår än så länge. Funderar på om jag ska ut och gå en runda i det fina vädret. Hoppas ni alla får en mysig fjärde advent!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du hade en riktigt fin dag. Önskar er båda en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år. Hälsa Jonas o gratulera till det nya jobbet. Jätteroligt att det löste sig för honom.



Kram kram

Teresia

2009-12-20 @ 13:17:06
Postat av: ach

HEJ!

Hoppas du fick en bra födelsedag! Vädret är ju helt kanon, så vackert... Känner mig som en pepparkaka i risgrynsgröt! Jag städar, kommer ju besök till jul, skall bli så kul :) Ha de gott, vi ses, kram/ach

2009-12-20 @ 15:29:53
Postat av: Anna

Grattis i efterskott... Hoppas att du är nöjd med din dag!

Kram

2009-12-20 @ 21:38:56
Postat av: Helen

Grattis i efterskott.

Klart man får bestämma ALLT på sin födelsedag.

Kram

2009-12-27 @ 08:28:47
URL: http://familjenstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0