Skolstart

Så var det dags att börja skolan igen. Vi börjar om en halvtimme med introduktion till våra nya kurser och sen en föreläsning fram till lunch, efter lunch är det en del information om olika saker. Det kändes ganska segt när klockan ringde idag, jag ville inte riktigt gå ur min varma säng. Men det är väl bara till att vänja sig nu. Uppdaterar senare hur det gick. 

Lovade ju att uppdatera så nu gör jag det. Finns inte så mycket att säga egentligen, det kändes helt okej att vara tillbaka. Kul att träffa kompisarna igen :) Redan imorgon börjar vi med ett grupparbete som ska redovisas på fredag så det blir ingen lugn start direkt.

På lördag ska jag på bröllop så funderar på att gå och sola för då vill jag vara brun i min klänning! Ska försöka lägga upp bilder från möhippan med så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: hannah

Hej!

Skönt att hitta fler i samma situation. Känner att det behövs ventileras, redan nu. Behöver lite förberedelser inför vad som ska komma.

Härligt att ni klarat av hälften!



Hannah

2009-08-24 @ 10:15:20
URL: http://hannamedha.blogspot.com
Postat av: hannah

Haha. Skrev visst med min "vanliga" blogg. Nu har du den också :)

2009-08-24 @ 10:16:13
URL: http://grasankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0