"Oh happy day..."

Idag är det torsdag. 19.10 landar planet och efter en mindre taxiresa så är Jonas här! Då ska jag ha middagen redo men jag antar att det blir en del pussar och kramar först. Så nästa gång han ringer mig så kommer det stå "Jonas" i telefonen och inte "dolt nummer".

Nu är lägenheten ren och f'ärdigstädad. Så nu är det min tur ;) Ska hoppa in i duschen och sen får jag springa iväg till affären och inhandla ingredienser till middagen, samt lite god frukost till imorgon.

Hoppas ni alla får en lika bra kväll som jag :)



Samtidigt som jag skrev detta inlägget så ringde han ;) Nu är dom hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: jonas

hej :)



nu sitter jag på bromma och har myror i hela kroppen , vi har väntat alldeles för länge nu !



Snart e jag hemma hos dig babe , kyss

2009-08-06 @ 17:07:28
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh vad mysigt. Det är ju en sån sjuk känsla bara av att veta att de är i Sverige. Ha nu det supermysigt på er tid tillsammans. Njuter med er=)

Kram

2009-08-07 @ 08:41:32
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Liza

Aaw vad häääärligt!!! Och vilket jättefint kort på er, såå söta ihop!

2009-08-07 @ 15:07:50
Postat av: sis

Fina ni =)

2009-08-15 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0