Ny soffa!



BIlden är långt ifrån bra men soffan blev jättebra! :) Det började dock inte så bra när vi insåg att det inte fanns någon monteringsbeskrivning. Som vanligt ville jag ta det lugnt och vara säker på att vi visste vart allt skulle sitta innan vi började, och det var lättare sagt än gjort! Efter några hetsiga diskussioner senare när vi till slut bestämde oss för att vi hade allt på det klara så insåg vi att vi behövde en borrmaskin, vilket vi inte äger...Då kändes det rätt uppgivet men som tur var hade en kompis till mig en som vi fick låna. Så det blev en tur in till stan för att hämta den och sen hem igen och sätta igång med monteringen. En timme senare kunde vi provsitta vår nya soffa, underbar! :) 

Jonas med borrmaskinen i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej jag fattar vinken!!! :)/mom

2009-08-19 @ 19:44:41
Postat av: ach

Okej, jag fattar vinken :)/mom

2009-08-19 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0