Ny dator

    


Den här lilla skönheten är numera i min ägo! :) Köpte den igår för lite sparade pengar. Min förra dator har ju inte riktigt velat fungera sen den gick i sönder första gången. Så nu tyckte jag det var dags för en ny. Ville ha en liten dator som jag kan ta med mig överallt, vi har ju ändå Jonas dator också om man behöver bränna skivor eller behöver mer prestanda för en film eller liknande. Nu kan jag inte sluta pilla på mitt nya inköp och jag och Jonas sitter och bråkar om vem som ska ha internetsladden ;) Får skaffa en router senare.

Dagens roligaste igår på Willys var när vi skulle köpa nektariner. Vi stod och valde mellan nektariner eller persikor och skulle komma fram till vilka det är som är ludna. Så sa jag högt och tydligt: "Jaja, vill du ha med eller utan luder..." När jag kom på vad jag sagt skämdes jag en stund och sen fick vi skynda vidare till mjölken istället ;)

Idag har vi varit och provat ut sängar på IKEA. Det konstigaste är att jag som är mycket mindre än Jonas vill ha en fast och han vill ha en medium. Men det blir säkert bra, får se om vi beställer dom nu i dagarna eller väntar tills han kommer hem på riktigt. Sen bråkade vi en stund om vad vi ska ha för färger i sovrummet utan att komma fram till något klokt så det får vänta ett tag. Självklart räddades middagen på IKEA och Jonas var hungrig som en varg! Hans argument var att man får äta mycket när man är ledig... Den ena äppelkakan är ju dock min men han satte i sig 20 köttbullar med potatis och sås, en chokladmousse och äppelkaka med vaniljvisp och kaffe. ;)


Kommentarer
Postat av: Liza

Åå, den är jättefin!! Du & jag gillar verkligen samma grejer, hi hi!! =) Tur att vi har varsin Jonas iallafall! Som båda äter som hästar märker jag, ha ha!



Kan ni inte köpa varsin madrass då? Så får ni som ni vill? :)

Är ni hemma i Växjö nu de här dagarna eller?

Jag kommer på söndag!



kramkraam!

2009-08-17 @ 17:37:13
Postat av: ach

Hahaha, det va ju kul.. Jisses Jonas, chokladmousse, du blev inte dålig väl!?/ach

2009-08-17 @ 18:48:10
Postat av: Till ach

Mådde som en kung efteråt men höll på att somna i sängarna vi provade ;)

2009-08-17 @ 20:50:46
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: sis

Höhöhö! Så är det, en redig kar tränger möed maud ;)

2009-08-18 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0