Nollningen är i full gång!

Nollningen för de nya studenterna är i full gång här denna veckan! Igår skulle lärarstudenterna spela såpabandy. Alltså bandy på en presenning som de hällt ut såpvatten på. Med andra ord: HALT! Tyvärr hann vi inte se så mycket eftersom vi skulle ha föreläsning. Men jag kan tänka mig att det såg mycket roligt ut!


När vi sedan gick hem igår så såg vi 2 killar som hoppade i och tog ett dopp i dammen....Fy fasen, den är INTE fräsch!!! Jag hoppas verkligen att de inte råkade få något i munnen för då blir det nog till att ligga magsjuk en vecka!

Idag hade vi redovisning av vårt grupparbete. Det gick bra och vi blev alla godkända, skönt! Nu ska jag packa ihop och åka till "hembyn" i helgen. Det vankas ju bröllop och det kommer bli riktigt roligt. :) 


Kommentarer
Postat av: T

Hoppas du får en riktigt bra helg och att det blir ett fint bröllop.

Kram

T

2009-08-29 @ 09:21:01
Postat av: Till T

Tack! Ni får med ha en mysig helg tillsammans!

Kram

2009-08-29 @ 09:45:19
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0