Möhippan som blev succé!

Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder på möhippan som gick av stapeln för några veckor sedan. Det är alltså min kusin Caroline som ska gifta sig med sin stora kärlek Jenny. Därför hade vi en gemensam möhippa för dom båda. Hela dagen var upplagd som en slags tävling dom emellan. De tävlade i olika smågrenar som vi döpt till lite obscena namn...  Känsliga läsare bör inte läsa programmet!

Dagens program


Vi anländer vid 12.00 och de blir mycket förvånade.
     

Utklädda och fina!
  

Nr 1 och nr 2 på programmet.
  

The girls


Nr 5 och nr 3 i programmet.
        

Nr 9 och nr 4 i programmet.
  

Avslutar med min andra kusin Sandra, jag själv och min syster i vår snyggaste pose! ;)
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med möhippa! :P

Ska läsa till psykolog, börjar första terminen nu. Spännande kan jag säga :)

2009-08-24 @ 22:52:29
Postat av: sis

Det har så lätt för att bli bra när vi gör något ;)

2009-08-25 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0