Grupparbete

Skolan började intensivt. Grupparbete andra dagen och det ska redovisas på fredag. Igår satt vi hela dagen i biblioteket för att försöka få det mesta färdigt men det tog tid! Idag ska vi försöka få det sista färdigt hemma och sen maila in det till en tjej som ska sammanställa det. Sen blir det föreläsningar hela dagen imorgon så då finns det ingen tid. Jag hoppas på en lugnare vecka nästa vecka!

Förresten så är det en kille som vill byta praktikplats med mig, och jag säger inte nej! Även om jag byter med honom får jag åka en bra bit men inte 1,5 timme med buss iaf! Istället går det tåg som tar 40 min. Jag hoppas det går att ordna!

Nej nu är det  väl bara till att sätta igång med grupparbetet så jag har resten av dagen till något annat. Ps. 64 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Liza

Åååh..det var ett annat paket jag skulle hämta på statoil ju! Hade helt glömt bort att det var ett spel till, höhö! typiskt! :)

syns imorgon!

2009-08-26 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0