"Björnen sover, björnen sover..."

Om man kanske skulle ta och gå i ide till på torsdag... Det är bara några dagar kvar innan han kommer hem och som vanligt känns det som att de dagarna går extra långsamt..

Igår packade jag upp ytterligare någon låda och kasse och idag får jag väl ta några till. Sen börjar de ta slut, då är det bara lite möbler, tavlor och hyllor som saknas. Jag ringde förresten hyresbolaget igår och frågade efter ett förråd och vi låg tydligen 2:a i kön så jag hoppas någon kan flytta ut nu i rappet så jag kan göra mig av med alla lådor i sovrummet.

Omtyckt Jonas med mina syskonbarn i knäet.


Så måtte dagarna gå fort nu så jag kan få hem min älskling nångång!

Kommentarer
Postat av: Jonas

fint du skriver !

snart är det torsdag !

puss

2009-08-01 @ 17:40:12
Postat av: ach

HEJ! Ja du, nu längtar vi bara... Ska bli kul att träffa er båda!! Fin bild på Jonas o tjejerna... Lägenheten kommer ni att få så mysig, det är jag säker på. Hälsningar från ett soligt och varmt Gotland/ach

2009-08-03 @ 10:57:38
Postat av: liza

åååh, nu är det bara några dagar kvar Louise! Så skööönt! Förstår dock att dagarna går i snigelfart nu.

Men då verkar det som om ni får ett förråd snart ju, så skönt! Ni får använda vårt så länge sen annars, vi har inte så mycket grejer där ändå.



Nu har jag varit uppe och hälsat på min systerson, supersöt!! :)

vi hörs! kraaam

2009-08-03 @ 13:01:22
Postat av: Liza

Jaa, men visst är han? :) Haha, jaa det går jättebra med en pojke känner jag nu. Skönt att veta! :) Har berättat det för min kompis som kände preciiis som jag, så hon är också lite lugnare nu, ha ha!!



Det har gått bra med honom, han hade en infektion och fick sen gulsot så han var kvar på sjukhuset en vecka, sen har han haft permission men igår blev han utskriven! :)



Vad skönt att du har mammsen där uppe. Hittar ni på nåt skoj om dagarna?

Absolut, ni får proppa in så mycket som får plats om ni behöver!

kraaam!!

2009-08-04 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0