Aldrig får man vara glad...

Jonas kom hem och jag var gladare än på länge men som vanligt när det händer något bra i mitt liv så händer det också något tråkigt.. Min katt Saga försvann samma kväll som Jonas kom hem. Ingen bra start på leaven! Vi var ute och letade på natten, satte upp lappar, har nu ringt polisen och satt in en annons i tidningen. Tyvärr inga spår än, jag är helt förtvivlad! Vet inte vad jag ska ta mig till om hon inte kommer tillbaka. Det sista som lämnar en är ju hoppet så jag hoppas fortfarande. Läste om en katt i tidningen som kom hem efter 16 dagar och har hört om en annan som kom efter 3 veckor. Det är nu 6 dagar sen hon försvann..

Livet går ju vidare.. och jag har under veckan varit på möhippa och i måndags anlände vi till Gotland. Vi har hittat en soffa som vi ska köpa i eftermiddag, nästa vecka ska vi testa sängar. Bilder från möhippan kommer så fort jag har tid.

Håll tummarna för att jag får tillbaka min katt!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Usch vad tråkigt. Brukade hon vara ute? Har du kollat där du bodde förut? Min förra katt var en innekatt som försvann samma dag som vi flyttade till hus. Efter en vecka dyker hon upp oskadd=) Håller tummar o tår för att hon kommer hem igen.

Kram

2009-08-12 @ 16:28:00
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: maria

Vi har haft katter som har varit borta i 3-4 veckor och sedan kommit hem som vanligt. Jag håller tummarna för att samma sak händer nu. Det är aldrig kul när ens katt försvinner.

2009-08-13 @ 11:07:48
URL: http://iamaria87.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Louise, hoppas allt är bra med dig annars! För att peppa dig lite så vet jag en historia om en katt som var borta i 2 månader, den hade gått ca 3 mil från där den bodde, tillslut var det en som svarade på tidningsannonsen och sa att katten var hos dom. Så ägaren kom och hämtade katten och nu är han hemma hos ägaren igen, men håller sig endast i närheten av huset. Dessutom så vet jag att den är sant eftersom det är en jobbarkompis som är ägaren! :) Jag ska hålla tummarna för att du också får en sån här solskenshistoria!! Ses snart, Kramar! :)

2009-08-14 @ 10:45:50
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0