1 vecka

Det är nu en vecka sedan Jonas åkte tillbaka. Det känns som att det har gått mycket längre tid men det är väl för att veckorna segar sig fram nu när han inte är hemma. Igår fick jag ett sms från honom där det stod att nu var det en dag närmre tills han kom hem. Och det stämmer ju, varje dag när jag går och lägger mig så kommer jag ett steg närmre att få träffa honom igen.

Idag är det föreläsningar hela dagen! Det kommer bli segt att sitta och lyssna de sista timmarna... Jag hoppas dagen idag och förmiddagen imorgon kommer gå fort så det blir helg!

Kommentarer
Postat av: hannah

Vad är det du läser till?

2009-08-28 @ 11:15:02
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Louise, du har så rätt att för varje dag så är vi en dag närmre! Nu är det slut tampen och vi ser mål linjen och vi klarar det tjo hoo!! Jag blir lyrisk vid tanken =)) Snart får vi hem våra hjärtans män... Och du har en jättefin blogg!

Varma hälsningar Ellinor

2009-08-30 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0