Examen

Idag tog jag examen!!! Jag kan numera kalla mig sjuksköterska utan tillägget av student på slutet. Fantastiskt! Jag har nog inte riktigt fattat det än! Det har varit en riktigt bra dag idag. Det var väldigt fint i kyrkan med sång och fina och roliga tal! Sedan blev det smörgåstårta och "vanlig" tårta med kaffe hemma hos mig med familjen och Jonas familj. Och ikväll var jag, Jonas, hans mamma och syster på restaurang. Som sagt en riktigt bra dag! Nu blir det till att söka jobb och snart ska vi flytta också.




Kommentarer
Postat av: Liza

GRATTIS till oss!! Det enda jag inte gillar är att ni ska flytta! :(

Tårtan såg himla god ut :)

2012-01-16 @ 11:26:18
Postat av: Sandra

Ja de är ju bra att ja åker förbi er sen så kan vi passa på att ses nu när du inte jobbar och ja pluggar :)

2012-01-16 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0