Nytt jobb, nya intryck!

Första dagen på mitt nya jobb idag! Ojoj, nu är jag trött i skallen! Massor med nya intryck, personalen, patienterna, lokalerna, försöka få koll på vart saker finns, rutiner, nytt journalsystem..Ja ni fattar, det snurrar i min skalle nu.. Får dessutom bara 1 veckas bredvidgång men har blivit lovad att inte vara själv sjuksköterska den första tiden iaf så det känns skönt. Fick en massa papper med mig hem idag så jag har kvällen räddad ;) Nu ska jag ta en kopp kaffe, en macka och koppla av en stund i soffan, det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: sis

:)

2012-03-02 @ 19:51:21
Postat av: Anna

Hej!



Så nu har ni lämnat V... Har ni börjat komma på plats?

Vad är det för jobb du fått? Grattis till det... Hoppas allt kommer bli toppen... Hade varit kul att komma och hälsa på någon gång!



Stor kram

2012-03-05 @ 15:34:09
Postat av: Liza

Hallåå Louise.. man får inte sluta blogga sådär :)

2012-04-07 @ 12:19:30
Postat av: ann-christine hellström

Håller med- fortsätt skriv! Kram ac

2012-04-13 @ 15:31:38
Postat av: sis

Dax att uppdatera...????

2012-04-16 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0