Hejdå..

Då var det bara några dagar kvar i denna lägenheten och denna staden.. Känns jättekonstigt! Häromdagen träffades vännerna här hemma och det var nog sista gången jag såg några av dom på ett tag. Känns sorgligt! Idag grät jag när jag packade en låda :P Även om jag vill flytta så har vi ändå bott här i 3 år. Och även om vännerna bara är några timmar och en tågresa bort så kommer vi inte kunna träffas som vanligt. Jag kommer att sakna er! Jonas är ju på övning men kommer hem imorgonkväll så då får vi sätta fart med det som är kvar att göra, skruva ner lampor, tavlor och packa ner det sista. Sen går flyttlasset på lördag...

Kommentarer
Postat av: Lina

..och vi kommer sakna dig! Lilla vän, överge mig på detta vis!?

2012-02-16 @ 20:39:31
Postat av: ann-christine hellström

Nu får vi längre att köra när vi ska hälsa på... Men Skåne är ju vackert så det skall gå bra. Är Jonas lite ledsen nu oxå då? Ta det lugnt med elen! Kåir vackat/Puss från Pelle, ach & s

2012-02-17 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0