Framtiden ser ljus ut

Nu startar ytterligare ett kapitel i vårt liv. I lördags gick flyttlasset till vår nya stad. Trots att det var lite ledsamt att lämna den gamla finns det så många positiva fördelar med flytten. Jonas kan komma hem varje kväll och slipper veckopendla, jag får närmare till familjen och kan börja umgås mer med mina gamla kompisar igen.

I söndags åkte jag tillbaka till gamla lägenheten och flyttstädade den. Fy faaaaan va tråkigt det är att flyttstäda, nästa gång hyr vi in en städfirma!

Dagen än så länge har börjat bra! Imorse var jag på jobbintervju och bara en liten stund efter att jag kom hem ringde hon upp mig igen och erbjöd mig jobbet! Wiiiiiihoooooooooo!! Börjar på måndag. Känns jättespännande och roligt att börja jobba! Ikväll ska det firas med en semla :)

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

grattis :) bra flyt/kramar ac & s & p

2012-02-21 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0