Hej igen!

Ursäkta för riktigt dålig uppdatering! Har nästan funderat på att lägga ner bloggen men mina (2) tappra läsare verkar vilja annorlunda ;)

Det har gått några veckor nu i nya staden och lägenheten och vi börjar komma iordning. Dagarna bara springer förbi när man jobbar. Helgen som varit var dock riktigt mysig, jag hade långledigt (fre-sön) och i lördags morse överraskade jag J med frukost på sängen. Uppskattat av oss båda :)


 

På kvällen åkte jag och träffade de gamla kompisarna i Växjö. Kul att se alla igen och höra hur det går för dom på jobbet, förutom Sandra då som är mammaledig. Så jag fick även mysa med bebis :)

 

Igår var jag och J och shoppade, kläder till honom, jobbskor till mig och till oss båda en diskmaskin!!! Fick ju presentkort i julas så TACK svärmor för diksmaskinen! Ska bli underbart att slippa diska för hand!

 

Så nu får vi väl se när nästa uppdatering sker... ;)


Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

Svärmor säger vassego!!! Bra med nåt ni använder och är glada för. Får väl komma och inspektera :) Segdraget med våren på ön, blommorna kämpar men kallt är det,sol idag iaf. Ledig dag, gott för det är hektiskt på jobbet. Varit och pratat psykiatri i gymnasiets omvårdnadsklasser ett par dagar, det är kul. Avbrott i vardagen samt viktigt för "återväxten".

Kramelikram från svärmor på ön :)

2012-04-18 @ 12:57:07
Postat av: Anonym

Riktigt härligt med en uppdatering :-P

2012-04-18 @ 20:31:48
Postat av: Liza

Här blir ingen nedläggning av bloggen inte, tänk inte ens tanken unga fröken :))

Det var så kul att få träffa dig igen, hoppas vi ses snart igen! Puss och kram!!

2012-04-20 @ 08:52:57
Postat av: Liza

Louiiiiiise, vi saknar dina blogginlägg ;)

2012-06-26 @ 12:11:56
Postat av: Sis

Hallååååååå.....

2013-01-29 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0