Fredagsmys

Ikväll har det varit fredagsmys på hög nivå hemma hos mig. Jag lagade god mat (kotlett, rotfrukter i ugnen och gräddsås med svamp), drack ett glas rosé och till efterrätt blev det mjölkchokladmousse. Såsen jag gjorde var underbart god! Nog den bästa sås jag någonsin tillagat om jag får säga det själv :) Svampen var den som jag fick av svärmor, fantastiskt god! Tack :) Det enda som saknades var Jonas....som nu har varit iväg i 45 dagar. Men det innebär också att mer än halva tiden har gått. Jag kämpar på! Imorgon är det anhörigträff på regementet, ska bli kul att träffa de andra tjejerna.


Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

Kul, kul, kul att svampen hamnade i gott sällskap!!! :)/ac

2011-11-26 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0